Veelgestelde vragen (FAQs)
Verzendstatus en levertijd
Wat zijn de verzendtijden en kosten?
We streven ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken: we verzenden binnen 1-2 werkdagen nadat we een bestelling hebben ontvangen. Elke bestelling wordt verzonden met expresslevering en komt binnen 3 werkdagen aan in de hele Benelux. We bieden gratis verzending voor elke bestelling in het Benelux-gebied.
Ik moet mijn bezorgadres wijzigen.
We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, daarom is een adreswijziging voor bijna alle ontvangen bestellingen NIET mogelijk (zelfs als deze het magazijn nog niet hebben verlaten). Voor ondersteuning raden we aan om ons onmiddellijk te contacteren nadat u de fout heeft opgemerkt - als het nog mogelijk is, zal onze klantenservice het adres wijzigen.
Mijn bestelling is nog niet verzonden.
We proberen al onze bestellingen binnen 1-2 dagen (weekend uitgezonderd) te verwerken nadat ze zijn geplaatst. Als u meer dan 3 dagen geleden een bestelling heeft geplaatst en deze nog steeds niet is verzonden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Hier zijn enkele mogelijke redenen waarom uw bestelling nog niet is verzonden:
-De bestelling kan automatisch door het systeem zijn geblokkeerd vanwege een onjuist of onvolledig adres.
-Er is mogelijk een onjuist e-mailadres ingevoerd.
-De bestelling is mogelijk niet succesvol verwerkt.
In al deze gevallen staat onze klantenservice tot uw beschikking om de snelste en meest efficiënte oplossing te vinden.
Mijn trackinglink werkt niet.
Soms worden trackinglinks niet in realtime bijgewerkt, ook al verloopt de verzending normaal. Als uw trackinglink enkele dagen (weekenden uitgezonderd) niet is bijgewerkt of als u vermoedt dat er een probleem is met uw verzending, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Mijn trackinglink zegt dat mijn pakket is afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen.
Het kan voorkomen dat zendingen die nog onderweg zijn al als afgeleverd zijn gemarkeerd. Als u uw zending niet binnen 48 uur ontvangt en nadat u hebt gecontroleerd of de zending niet door een buurman is opgehaald, neem dan contact op met onze klantenservice.
Betaalmethoden en retourneren
Welke betaalmethoden biedt u aan?
We bieden verschillende betaalmethoden aan, afhankelijk van het land van verzending.
Betaalmethoden beschikbaar in Nederland: iDeal, Klarna, Creditcard, Paypal, Sofort.
Betaalmethoden beschikbaar in Luxemburg: Creditcard, Paypal.
Betaalmethoden beschikbaar in België: Bancontact, Creditcard, Paypal, Sofort, KBC/CBC, Belfius.
Hebt u mijn retourzending ontvangen?
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, zullen we de terugbetaling verwerken. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat de terugbetaling wordt verwerkt en zichtbaar is op uw bankrekening, afhankelijk van de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode. Terugbetalingen kunnen alleen worden gedaan via dezelfde methode die oorspronkelijk is gebruikt bij de betaling.
Product en ingrediënten